Якщо проаналізувати веб-сайти, що займають верхні рядки пошукової видачі Гугла, можна виявити між ними багато чого спільного. Причому багатьом схожі і проекти, просування яких провалилося, і які не можуть зайняти першу десятку. Відзначимо, що ці ресурси можуть добре ранжуватися в Яндексі, але абсолютно ігноруватися Google. Всьому виною особливості просування.
Топові сайти мають більш ніж 60% дійсно природних гіперпосилань, а також розташовуються на швидких хостингах. Наприклад такий як Avahost.ru. На них часто посилаються інші користувачі, ці сайти відвідують, їх люблять користувачі. Причина такої уваги до цих проектів полягає в наданні дійсно якісного контенту. На них немає текстів тільки для роботів. Якщо Яндекс ще може «з’їсти» тексти для роботів і відправити їх в топ, то з Гуглом подібний підхід не прокотить.
Сайти-аутсайдери пошукової видачі в основному мають повністю куплену кількість посилань. Власники таких майданчиків масово купують гіперпосилання на біржах. Але зараз пошукові роботи вміють відрізняти продажні беклінки від природних. Вони в основному оцінюють якість ресурсів-донорів. Топові проекти просуваються природним чином, тому на них посилаються різні ресурси. Такі донори виглядають цілком благонадійно, будучи тематичними і пропонуючи відвідувачам хорошу інформацію. Аналіз контенту донорів свідчить про його корисності.
У свою чергу донори сайтів-аутсайдерів, як правило, відрізняються або дуже високим тИЦ з нульовим PR, або взагалі не мають якісних показників. Занадто високі значення тИЦ свідчать про інтенсивну розкрутці сайтів перед виставленням їх на біржах. Відзначимо, що їх і створюють спеціально під продаж гіперпосилань. Як правило, такі проекти не мають відвідуваності і високих позицій.
Власники таких ресурсів переслідують головну мету — швидко нагнати пузомерки, активно продавати посилання і отримувати прибуток. Ніхто не думає про довгострокову роботу. Через рік-два такі ресурси зазвичай закидають. А адже подібних веб-проектів на біржах більшість. Посилання з подібних майданчиків будуть довго негативно впливати на відвідуваність. Тому єдиний вихід — акуратно їх зняти.
Якщо проаналізувати донорів, які посилаються на лідерів і аутсайдерів, можна знайти безліч відмінностей. Наприклад, погані майданчики ставлять посилання на будь-які ресурси. Їх власникам головне — отримати за це гроші. Сайт про кулінарію може посилатися на СЕО-ресурси, автопортали і фінансові проекти (хто платить — на того і посилається). Беклінки вписуються в тексти тільки завдяки винахідливості копірайтерів. Однак, незважаючи на гадану органічність, пошукові роботи все-таки розуміють їх продажність.
Як бачите, топові і невдалі ресурси в основному відрізняються якістю наданої інформації і якістю посилальної маси.