Ранжування сайту: як вивести ресурс в ТОП?

ранжування сайту — процес по установці того чи іншого місця сторінки у відповідному на запит переліку. Для оптимального результату процедури розробники пошукових систем використовують різні формули і алгоритми.

Опис процесу

При ранжируванні сайту проводиться його сортування за певними параметрами. У будь-який з застосовуваних систем пошуку існує перелік факторів, що враховуються, що різняться за своєю кількістю. Наприклад, пошукова система Яндекс, відома застосуванням розробниками більше тисячі показників для установки місця сторінки в списку.

Дізнатися звичайному користувачеві точні формули розрахунку і порядок не представляється можливим, інакше кожна людина змогла б використовувати такі дані для просування свого сайту. Загальна формула алгоритму відома, вона відображена в офіційних документах.

Якщо розглядати популярні пошуковики-Яндекс і Google, то по алгоритму ранжирування вони відрізняються. У першій з них застосовується машинний спосіб, при цьому враховуються різні фактори не тільки окремо, але і в установці загального впливу на сайт.

Розробники Google враховують кілька сотень параметрів. При цьому ранжування здійснюється вручну без автоматичного впливу. У більшості випадків такий підхід забезпечує більш якісний результат.

Фактори, що впливають на ранжування сайту

Не залежно від виду пошукової системи, всі фактори впливу на ранжування діляться на внутрішні і зовнішні (смітники). До першої групи відносяться всі ті параметри сайту, які можуть бути змінені його власником:

1. Виконання ресурсом покладених функцій. Ресурс, на якому розміщений сайт повинен бути по можливості «чистим» від спаму, зафильтрованных сторінок та інших непотрібних користувачеві посилань.
2. Відповідність містяться на сторінці даних запиту, веденому користувачем в пошуковий рядок. Якщо після відкриття сайту користувач на ній не затримується через неактуальною або неповної інформації, це неминуче призведе до перегляду результатів ранжирування.
3. Оптимізація. Міститься інформація повинна бути розміщена таким чином, щоб її отримання користувачами було зручним. Наприклад, обов’язково «чіпляє» опис, розподіл відомостей по блоках та ін.
4. Фільтрація даних з сайту. Нецензурні вислови, інформація 18+ на сайті стануть причиною жорсткої фільтрації пошуковими системами. Це означає, що користувачі не зможуть отримати швидкий доступ до сторінки.
5. Вік сайту і його актуалізація. Часте оновлення інформації на сторінці робить її частим об’єктом автоматичного або ручного ранжирування.

Зовнішні фактори від власника сайту не залежать і включають:

1. Вхідні посилання на конкретну сторінку. Для пошукових систем важливо, щоб ці маніпуляції відбувалися реальними користувачами. Покупні посилання в розрахунок при ранжируванні не приймаються, а в деяких випадках можуть перенести сайт на низьку позицію пошукового результату.
2. Активна поява рядка сайту в соціальних мережах. Чим частіше користувачі діляться посиланням на сторінку, тим вище її популярність. Отже, результатом ранжирування може стати переміщення сайту на перші рядки.
3. Час знаходження користувача на сайті. Якщо після видачі переліку з посиланнями сторінок користувач спеціально не переходить на перший рядок, то система перегляне результат ранжирування.

Здебільшого творці сайту можуть вплинути на ранжування < / strong>. Одночасно розробниками ведеться постійна робота по вдосконаленню алгоритмів, використання нових способів в процесі.