SEO-просування – не єдиний спосіб залучення на сайт відвідувачів і розкрутки бізнесу в інтернеті. Потужним доповненням до SEO-просування виступають соціальні мережі. Ефективність їх впливу на користувачів така велика, що без SMM і оптимізації під соцмережі (SMO) неможливо домогтися кращих результатів.
Якщо вести мову про ефективне просування в інтернеті, то слід говорити про поєднанні SEO і SMO, а не про боротьбу і протистояння цих двох технологій. У кожного методу оптимізації сайту (і під пошук, і під соцмережі) є свої переваги. При правильному використанні цих плюсів можна організувати успішне просування і отримати на сайт максимум цільового трафіку із загальної частки можливого.
SEO проти SMO
SEO часто протиставляють SMO. Однак правильніше вести мову про взаємодію цих двох методів оптимізації. SEO необхідно для пошукового просування сайту, а SMO – для розкрутки в соцмережах. Причому і пошуковики, і соціальні майданчики-відмінне джерело трафіку. Якщо не робити вибір на користь одного методу розкрутки, то можна отримати набагато більше відвідувачів при невеликих витратах.
Переваги SEO
Плюси SEO-оптимізації сайту по достоїнству цінують веб-майстри, які практикують цей метод просування. Багато років SEO продовжує лідирувати в списку технологій, використовуваних для залучення відвідувачів і розкрутки сайтів.
Плюси SEO:
1. Перевірений спосіб, ефективність якого доведена практикою і часом.
2. Привертає на сайт цільовий трафік.
3. При регулярному використанні SEO забезпечується стабільна відвідуваність і впевнені позиції у видачі.
4. Економічно вигідний спосіб просування.
5. Ефект від SEO зберігається тривалий час.
Переваги SMO
SMO-оптимізація стала використовуватися значно пізніше SEO. Коли популярність соціальних мереж у користувачів стрімко збільшилася, на ці майданчики звернули увагу веб-майстра. SMM-просування виявилося доступним і ефективним методом залучення аудиторії на сайти, а також зручним інструментом реклами і розкрутки товарів, послуг, компаній.
Плюси SMO:
1. Великий вибір інструментів: контент, реклама, додатки, опитування, конкурси і т. д.
2. Прямий і тісний контакт з цільовою аудиторією. Можна спілкуватися безпосередньо з клієнтами, дізнаватися про їхні інтереси та вимоги щодо продукту.
3. Доступний механізм «сарафанного радіо». Користувачі рекомендують один одному хороші товари і послуги. Ваші клієнти самі зазивають до вас нових користувачів, збільшуючи відвідуваність сайту і рівень попиту.
4. Можливість використовувати різний контент. Для SMO немає необхідності оптимізувати кожен текст під певну кількість пошукових запитів (як в SEO). Головне, щоб контент був цікавим, інтерактивним, корисним для людей.
5. Висока конверсія. Просувається не стільки сам сайт, скільки ваш продукт або бренд. Відвідувачі вже знають, навіщо вони переходять на сайт. Їм цікава Ваша пропозиція, тому конвертація в клієнта дуже висока.
SEO + SMO: вигідне поєднання
Спільне використання SEO і SMO дає найкращий ефект в просуванні сайтів. Переваги кожного способу розкрутки цінні самі по собі. Але при поєднанні плюсів SEO і SMO виходить подвійний ефект. Ви не тільки в рази підвищуєте відвідуваність сайту, але і збільшуєте його авторитет, впізнаваність у аудиторії. Крім цього, поліпшуються поведінкові фактори.
Діючи в обох напрямках, ви просуваєте сайт і розвиваєте його, що забезпечує зростання популярності і попиту на пропоновані товари (послуги).