Типи сайтів і цілі їх створення

Створення сайту, як і організація будь-якого підприємницького або творчого проекту, здійснюється з певною метою. Саме ясне бачення того, для чого призначається створюваний сайт, є питанням №1, що вимагає негайної відповіді.

Визначте мету створення сайту

Мета створення інтернет-проекту є важливим моментом, так як дозволить вам визначитися з тим, чи є ваш проект комерційно спрямованим або він створюється «для душі». Відповідно, існує дві мети, через які створюється сайт:

1. Некомерційна спрямованість проекту.
2. Комерційна напрямна сайту.

Близько 90% сайтів з’являються в Інтернет просторі з метою приносити прибуток в майбутньому його власнику. Основними завданнями, які може вирішувати якісний інтернет-ресурс, є реклама та продаж власної або партнерської продукції, монетизація сайту за допомогою рекламних або реферальних програм і т. д.

Некомерційна організація проекту зазвичай переслідує благодійні цілі, а також використовується як місце спілкування та обміну інформацією — фото, відео файлами і т. п. Також сайт може створюватися для самореалізації власника (блогера).

Які завдання повинен вирішувати сайт

Після того, як мета визначена, слід визначитися з тим, як її досягти. Оскільки комерційних сайтів створюється більшість, то їх і розберемо на прикладі. Якщо ви бачите себе як продавця, то вам необхідний сайт-магазин. При наданні ваших професійних послуг потрібно створювати сайт-візитку.
Які завдання вирішує сайт:

• створення бренду, впізнаваності та іміджу компанії або окремої особи;
• залучення цільових клієнтів на сайт, а відповідно до ваших послуг чи бізнесу;
• докладна і розгорнута інформація про ваші послуги, продукції в максимально можливих форматах (текст, відео, аудіо файли);
• обробка заявок клієнтів і автоматизація процесу ведення бізнесу (по можливості).

Які бувають види сайтів

Поділу між видами сайтів умовно, але все ж відмінності між ними є. До того ж вебмастера активно використовують наступні терміни, що значно спрощує розуміння мети і структури сайту.

1. Сайт-візитка. Даний інтернет-ресурс є найпростішим в структурі і дешевим в ціні варіантом. Його звичайна структура — кілька сторінок, в яких описується компанія або продукція, види послуг та їх ціни, відгуки від клієнтів, а також контактна інформація.
2. Інтернет-магазин. Функціональність таких проектів може дещо відрізнятися один від одного. Одні магазини приймають оплату безпосередньо на сайті, на інших можна купити тільки після сформованої заявки і спілкування з менеджером сайту. Однак завдання їх одне-продаж товарів. Вартість створення такого проекту в рази більше ціни за сайт-візитку.
3. Сайт новин. Новини завжди приваблювали і будуть залучати людей. Саме тому дані проекти є одними з найбільш відвідуваних. Тому багато власників сайтів прагнуть саме до такого формату подачі інформації. При цьому неважливо — місцеві це новини або факти світового формату. Завжди залишається можливість генерувати відвідувачів в покупців.
4. Інформаційний сайт. Найпоширеніший варіант з усіх описаних. В даному випадку йде подача не новин, а інформації прикладного характеру — фактів, які допоможуть практично людині вирішити його потреби. Дані сайти просуваються за допомогою СЕО-оптимізації. Оскільки такі питання не носять тимчасовий характер на відміну від новин, то і трафік на таких ресурсах більш стабільний.

Існують також такі сайти, як веб-портали і форуми, призначені для спілкування людей і надання їм тематичної інформації. Однак тільки ви здатні вирішити для себе, яку мету переслідуєте при створенні сайту. А після цього вибрати і створити оптимальний за функціональністю і ціною Інтернет-сайт і підібрати для нього оптимальний хостинг