Акція AvaHost.UA




Вплив параметрів хостингу сайту на формування пошукової видачі

Багато веб-майстрів сперечаються щодо того, чи враховується хостинг сайту при формуванні його рейтингу в пошукових системах. Насправді існують пошукові системи, які враховують характеристики хостингу, а існують пошукові системи, які ці характеристики не враховують зважаючи на економічну недоцільність, а також незначності цих характеристик.

Крім того, тут складно з логічної точки зору скласти об’єктивний алгоритм, який би оцінював сайт, виходячи з того, де він розміщений. Іншими словами, характеристики хостингу сайту є неоднозначними і складно потрактованими. Основне питання, яке постає перед розробниками пошукового алгоритму полягає в тому, чи повинен якийсь сайт, який розташовується на хостингу «А», володіти перевагою над іншим сайтом тільки через те, що другий сайт розташовується не на хостингу «А», а на хостингу «Б»? Це питання можна обговорювати дуже довго, приводити різні аргументи.

Спостерігалися випадки, коли в деяких пошукових системах позиції одного сайту занижувалися в порівнянні з іншими сайтами лише через те, що на хостингу цього сайту було виявлено кілька шахрайських сайтів (що займаються продажем посилань і поширенням пошукового спаму). Погодьтеся, що чисто з об’єктивної точки зору це неправильно. Адже власник гарного сайту навіть не знав про існування якихось інших підозрілих ресурсів на цьому ж хостингу.

Існують конкретні характеристики хостингу, які можуть бути враховані пошукачем при ранжируванні сайтів. Нижче перерахуємо їх.

  1. Географічне розташування. Тут все просто — якщо якийсь хостинг розташовується в вашому регіоні, а ви вводите регіональний запит, то невелику перевагу отримають сайти, розташовані на цьому хостингу.
  2. Популярність. Чим більше сайтів розташовується на даному хостингу, тим краще для власників цих сайтів.
  3. Тематика найбільш популярних сайтів. Найбільш відвідувані ресурси, розташовані на конкретному хостингу, надаватимуть невеликий вплив на рейтинг інших (менш популярних ресурсів) з цього ж хостингу.
  1. Термін роботи. Чим довше хостинг існує, тим більшу вагу в очах пошукової системи будуть мати сайти, розміщені на ньому.
  2. Час онлайну. Тут враховується час, коли хостинг знаходиться в робочому стані (без проблем відкриваються сторінки сайтів). Час онлайну може знижуватися, наприклад, у зв’язку з частими технічними роботами.
  3. Час відгуку сервера. Іншими словами — це пінг (швидкість завантаження сайтів). Якщо сторінки відкриваються довго і повільно, то це погано.