Компанія, що росте, користується послугами провайдера, воліє мати надійний ресурс. У вік інформаційних технологій добре продуманий сайт та його стабільна функціональність безпосередньо впливають на позиціонування компанії на ринку.

Це очевидна перевага перед конкурентами. Тут у гру вступає платний хостинг.

При виборі платного хостингу слід враховувати безліч позитивних аспектів:

  1. Виділений дисковий простір повністю знаходиться в розпорядженні власника сайту і може бути використаний з різною метою, крім розміщення забороненої законом інформації.
  2. Можливість вибрати індивідуальне доменне ім’я першого чи другого рівня, яке буде візуально привабливим та створить позитивне враження про компанію.
  3. Розширені послуги, які можуть включати необмежений трафік, захист від небажаної зовнішньої реклами, безкоштовну додаткову реєстрацію домену, створення поштових скриньок і багато іншого в залежності від послуги провайдера.
  4. Цілодобова підтримка спеціалістів провайдера, які забезпечують правильну роботу сайту та мінімізують зовнішні загрози.
  5. Можливість створення резервних копій для запобігання збоям у роботі основного сервера та втрати даних, особливо для активних сайтів із частим відвідуванням та спілкуванням.
  6. Право власності на сайт незалежно від обраного провайдера, що зручно для бренду, що добре зарекомендував себе, при згадці адреси сайту в рекламі, візитках та інших матеріалах компанії.
  7. Вища ймовірність розпізнавання сайту пошуковими системами (навіть якщо безкоштовні та платні сайти мають однаковий зміст, платні сторінки будуть вгорі результатів пошуку, а безкоштовні залишаться внизу).
  8. Можливість завантаження інформації на сайт з використанням можливостей FTP або іншої підтримки бази даних, яку надає провайдер (безкоштовний хостинг часто вимагає використання менш зручних веб-форм для завантаження).


Ці переваги в цілому застосовні, але багато хостингових компаній пропонують більший список привілеїв залежно від обраного платного тарифного плану.